fredag 16. januar 2009

Generelt om de siste dagene..

Det er så mye kaos nå synes jeg.. Ingenting er som det skal å jeg vet ikke helt om jeg syns det er bra eller dårlig, så jeg har trukket meg litt tilbake i det siste. jeg hører mye på en spesielt sang nå for tiden siden det er litt sånn jeg føler det over ett par gutter jeg vet hvem er.. sangen heter paramore - misery business! Teksen er den jeg tenker mest på..
Haha, alle lærerene sier at jeg har havnet i "niendeklassefella" bare fordi jeg har fått 6 anmerkninger til nå og snakker litt i timene, Jeg skjønner virkelig ikke problemet dems xD Jaja.. prøver å skjerpe meg da såå (A)

Er noen dager siden jeg skrev sist nå da, men jo i dag har jeg fikset neglene mine, så nå har jeg fransk manikyr igjen. Jeg har også vært med Isabelle i dag, det var gøy, bare oss to som før!

Jo å så i går, ja jeg vil fortelle litt om igår også, siden da hadde jeg det ganske gøy:
Først var jeg på skolen og alt det der, å så dro jeg til shawn og vi møtte rebekka etterhvert og først rusla vi rundt i byen å så stakk vi til shawn og lagde mat, vi stekte 3 pakker med bacon og mens vi venta på at det skulle bli ferdi, hadde vi bacon krig:D det var driiitgøy, men veldig fettete og ekkeltxD jeg fikk rått bacon i munn, det gjorde Shawn og stakkars, og han holdt på å kaste opp<3 Huffamei, heheh:D

Nok skriving for i dag da, Snakkaaas<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar